Царствата

Преживей приключението!
 
SiteSite  СветовеСветове  ИндексИндекс  ЗбИжЗИЙЗбИжЗИЙ  Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори  Регистрирайте сеРегистрирайте се  Вход  

Share | 
 

 Някъде навън...

Go down 
Иди на страница : 1, 2  Next
АвторСъобщение
Мелиса Сойер
~Free_Spirit~
~Free_Spirit~
avatar

Female
Брой мнения : 3863
Age : 25
Localisation : In the ShadowS
Registration date : 16.03.2007

ПисанеЗаглавие: Някъде навън...   Сря Юли 04, 2007 8:59 pm

Арвен наистина се намираше в Каз Модан, но не беше пленена.Наистина искаха да я пленят, но тя беше избягала от войниците..За съжаление твърде късно за да разкрие измамата.Надяваше се да са я разкрили вече.Сега тя обикаляше замъка - мрачно място, не й се нравеше, но пък разбра доста относно Сянката.Сега беше навън в мрачния двор пълен със странни дървета и се криеше.Не искаше да се отдалечи още..можеше да се случи нещо важно.Не можеше да се свърже с никой, защото това място съдържаше странна магия, която Арвен не разбираше.Беше вече късна нощ, тя седеше на едно от дърветата, прикрита добре и чакаше някой да се върне.По - рано Сянката беше заминала за някъде."Дано да си нямат проблеми" помисли си Арвен и си спомни Драконското царство.После чу лек съвсем тих шум и се поизправи.Някъде наблизо забеляза две фигури.Едната й беше позната, но беше твърде тъмно, за да познае човека.Фигурите бързо се скриха, но от опит Арвен знаеше, че не е много добре да бродиш из тази градина без да я познаваш и не ги проследи....Можеше да се свърже с тях, но ако бяха от Каз Модан лошо й се пишеше.Не направи нищо и реши да си почине, за да е свежа за утре.

_________________
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
katri_mei
De Legende!
avatar

Female
Брой мнения : 4031
Age : 28
Localisation : Навсякъде... из света на фантазията...
Registration date : 07.04.2007

ПисанеЗаглавие: Re: Някъде навън...   Сря Юли 04, 2007 9:05 pm

Ийв и Дейвид се движеха бързо из странната растителност. Изведнъж елфката извади лъка си и зареди една стрела:
- Тук има някого. На близо е.- прошепна тя на Дейвид и започна предпазливо да се оглежда.

_________________
Светлината мисли, че е по-бърза от всичко, но греши.
Без значение колко бързо пътува тя,
тъмнината е там първа и я чака.

~*~*~
.:Светове:.
~*~*~
The kingdoms family
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя http://ekaterinaes.blogspot.com/
Мелиса Сойер
~Free_Spirit~
~Free_Spirit~
avatar

Female
Брой мнения : 3863
Age : 25
Localisation : In the ShadowS
Registration date : 16.03.2007

ПисанеЗаглавие: Re: Някъде навън...   Сря Юли 04, 2007 9:08 pm

Арвен усети, че фигурите, които беше видяла спират наблизо, но не беше доверчива и понечи да се премести, но те явно я бяха усетили.От това тя заключи, че са елфи.Елфите бяха към добрата страна, но вече не беше сигурна.Беше видяла една елфа да излиза с русалката Андори от замъка веднъж..Можеше и тези да служеха на Сянката

_________________
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
tiger girl
Night Elf
avatar

Female
Брой мнения : 3163
Age : 23
Localisation : В тъмното...
Registration date : 16.03.2007

ПисанеЗаглавие: Re: Някъде навън...   Сря Юли 04, 2007 9:08 pm

-Спокойно.-тихо каза Дейвид и и даде знак да свали лъка.-Мисля,че знам кой е.
Ийв свали оръжието си и Дейвид се опита да се свърже с някого.
"арвен,ти си,нали?"-каза мислено той.

_________________




~*The kingdoms family*~
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя http://vmp.8.forumer.com
Мелиса Сойер
~Free_Spirit~
~Free_Spirit~
avatar

Female
Брой мнения : 3863
Age : 25
Localisation : In the ShadowS
Registration date : 16.03.2007

ПисанеЗаглавие: Re: Някъде навън...   Сря Юли 04, 2007 9:13 pm

Арвен не очакваше това.Беше живяла няколко дни тук и вече не вярваше на никого, но пък доказателствата сочеха, че Дейвид е истински.Тя реши да се покаже.Хвана се за клона, превъртя се и скочи долу в меката трева, за да не се чуе.От замъка имаха остри очи и уши.
- Голяма изненада - каза тя леко прегракнало, защото беше отвикнала да говори често.

_________________
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
tiger girl
Night Elf
avatar

Female
Брой мнения : 3163
Age : 23
Localisation : В тъмното...
Registration date : 16.03.2007

ПисанеЗаглавие: Re: Някъде навън...   Сря Юли 04, 2007 9:15 pm

-И аз щях да кажа същото.-усмихна се елфът.-Това е Ийв,тя е на наша страна.
Дейвид почоси елфката,която беше с него.

_________________




~*The kingdoms family*~
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя http://vmp.8.forumer.com
Мелиса Сойер
~Free_Spirit~
~Free_Spirit~
avatar

Female
Брой мнения : 3863
Age : 25
Localisation : In the ShadowS
Registration date : 16.03.2007

ПисанеЗаглавие: Re: Някъде навън...   Сря Юли 04, 2007 9:18 pm

- Да виждала съм я преди няколко дни мисля..Загубих малко представа за времето.Радвам се, че си се присъединила към нас.Което значи че още се държите - тя се усмихна на Ийв и се приближи, за да не я видят от един близък прозорец

_________________
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
katri_mei
De Legende!
avatar

Female
Брой мнения : 4031
Age : 28
Localisation : Навсякъде... из света на фантазията...
Registration date : 07.04.2007

ПисанеЗаглавие: Re: Някъде навън...   Сря Юли 04, 2007 9:20 pm

Ийв погледна съмнително жената и отново се обърна към замъка:
- Тя скоро ще се върне! Отишла е някъде, но за кратко, можем да минем покрай стражите лесно, но трябва да сме бързи и тихи.- елфката нямаше голямо доверие на Арвен, все пак беше тук от няколко дни и не се знаеше дали все още е със собствената си същност.

_________________
Светлината мисли, че е по-бърза от всичко, но греши.
Без значение колко бързо пътува тя,
тъмнината е там първа и я чака.

~*~*~
.:Светове:.
~*~*~
The kingdoms family
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя http://ekaterinaes.blogspot.com/
tiger girl
Night Elf
avatar

Female
Брой мнения : 3163
Age : 23
Localisation : В тъмното...
Registration date : 16.03.2007

ПисанеЗаглавие: Re: Някъде навън...   Сря Юли 04, 2007 9:25 pm

-Аз мога да се движа по стените като сянка.
-Както и Джесика,предполагам.-допълни Арвен.
Дейвид кимна.ТОй не искаше сега да се тревожи за нея и нейното състояние,въпреки,че беше трудно.


_________________




~*The kingdoms family*~
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя http://vmp.8.forumer.com
Мелиса Сойер
~Free_Spirit~
~Free_Spirit~
avatar

Female
Брой мнения : 3863
Age : 25
Localisation : In the ShadowS
Registration date : 16.03.2007

ПисанеЗаглавие: Re: Някъде навън...   Сря Юли 04, 2007 9:26 pm

- Смяната е след..всъщност сега - тя погледна към луната.От доста време следеше стражата, но не искаше да влиза в замъка..струваше й се прекалено опасно.После усети силна болка.Някой искаше да се свърже с нея.Тя го допусна.Беше познат, но тя не можеше да знае кой е ако той не проговореше.После непознатият се отдръпна бързо и Арвен за миг промени изражението си..

Някъде другаде Муртаг пребледня
- Тя отново не е която трябва..Колко дубликати ще има..Значи истинската ще да е в замъка - промърмори той..

_________________
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
tiger girl
Night Elf
avatar

Female
Брой мнения : 3163
Age : 23
Localisation : В тъмното...
Registration date : 16.03.2007

ПисанеЗаглавие: Re: Някъде навън...   Сря Юли 04, 2007 9:28 pm

-Арвен,всико наред ли е?-попита загрижено Дейвид.

_________________




~*The kingdoms family*~
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя http://vmp.8.forumer.com
katri_mei
De Legende!
avatar

Female
Брой мнения : 4031
Age : 28
Localisation : Навсякъде... из света на фантазията...
Registration date : 07.04.2007

ПисанеЗаглавие: Re: Някъде навън...   Сря Юли 04, 2007 9:31 pm

Ийв също се попритесни:
- Какво има?- съмненията и изчезнаха изведнъж. Нещо в душата на Арвен я издаваше и казваше на елфката " Тя е истинската".

_________________
Светлината мисли, че е по-бърза от всичко, но греши.
Без значение колко бързо пътува тя,
тъмнината е там първа и я чака.

~*~*~
.:Светове:.
~*~*~
The kingdoms family
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя http://ekaterinaes.blogspot.com/
Мелиса Сойер
~Free_Spirit~
~Free_Spirit~
avatar

Female
Брой мнения : 3863
Age : 25
Localisation : In the ShadowS
Registration date : 16.03.2007

ПисанеЗаглавие: Re: Някъде навън...   Сря Юли 04, 2007 9:32 pm

- Да.. - излъга момичето и отново се усмихна.Ако искаше да държи плана, трябваше да направи нещо.Притесняваше я това, че беше обикновено момиче и нямаше никаква представа как да се държи една царица с другите.Мислеше си, че Арвен е доста надута, беше взела някои спомени насила, но не всичко..Много тайни не можа да види, а й трябваха, защото без тях не можеше да се справи.Скоро можеха да я разкрият освен ако вече не го бяха направили.Непознатият в главата й я изплаши.Незнаеше, че връзка от толкова далечно царство може да съществува.Трябваше да внимава...

_________________
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
tiger girl
Night Elf
avatar

Female
Брой мнения : 3163
Age : 23
Localisation : В тъмното...
Registration date : 16.03.2007

ПисанеЗаглавие: Re: Някъде навън...   Сря Юли 04, 2007 9:33 pm

-Ако трябва ще спрем и...-започна Дейвид.
-Не!-отказа Арвен.-Трябва да действаме бързо,инъче стражите ще ни хванат.

_________________




~*The kingdoms family*~
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя http://vmp.8.forumer.com
Мелиса Сойер
~Free_Spirit~
~Free_Spirit~
avatar

Female
Брой мнения : 3863
Age : 25
Localisation : In the ShadowS
Registration date : 16.03.2007

ПисанеЗаглавие: Re: Някъде навън...   Сря Юли 04, 2007 9:39 pm

Тя се запъти към входа внимателно.Не искаше да минава от там, но все пак тръгна.Ако искаше да помогне на Сянката, трябваше да направи нещо..
"Млъкни" каза тя на себе си или по - точно на някой вътре в себе си, който явно се бунтуваше.Там някъде беше и истинската Арвен, макар и твърде слаба, за да се бори с натрапницата.Другата жена я отблъсна отново и Арвен отново изпадна в безсъзнание

_________________
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
katri_mei
De Legende!
avatar

Female
Брой мнения : 4031
Age : 28
Localisation : Навсякъде... из света на фантазията...
Registration date : 07.04.2007

ПисанеЗаглавие: Re: Някъде навън...   Сря Юли 04, 2007 10:26 pm

Ийв се огледа внимателно:
- Дейвид?- обърна се тя към елфът до нея:- не ти казах до сега, но целта ни се намира там горе.- и посочи една голяма и висока кула, разположена в центъра на замъка:- Там има една кристална стая, в която Санката крие всичките си тайни, там тя крие свитъци с минали истории, вероятно има свитъци с истината за смъртта на родителите ми.

_________________
Светлината мисли, че е по-бърза от всичко, но греши.
Без значение колко бързо пътува тя,
тъмнината е там първа и я чака.

~*~*~
.:Светове:.
~*~*~
The kingdoms family
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя http://ekaterinaes.blogspot.com/
tiger girl
Night Elf
avatar

Female
Брой мнения : 3163
Age : 23
Localisation : В тъмното...
Registration date : 16.03.2007

ПисанеЗаглавие: Re: Някъде навън...   Сря Юли 04, 2007 10:41 pm

Той кинма.Погледна кулата и видя колко е нависоко.Боже,ще бъде трудно да стигнат.
-Ийв,аз мога да вляза вътре,но ти как ще се справиш?-попита елфът,когато се приближиха до портите и се скриха зад няколко дървета.

_________________




~*The kingdoms family*~
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя http://vmp.8.forumer.com
Мелиса Сойер
~Free_Spirit~
~Free_Spirit~
avatar

Female
Брой мнения : 3863
Age : 25
Localisation : In the ShadowS
Registration date : 16.03.2007

ПисанеЗаглавие: Re: Някъде навън...   Сря Юли 04, 2007 10:43 pm

Момичето, представящо се за Арвен явно не ги чуваше.Отново имаше непознат в главата й, но този път тя успя да го отблъсне силно.Той не се отказваше.Беше доста болезнена битка, момичето не разбираше как онзи не се отказваше..болеше твърде много.Продължи дълго, но тя трябваше да издържи.Постепенно обаче усети и друга съпротива.Истинската Арвен отново се беше събудила и усещайки духа на приятел също се опитваше да помогне
"Арвен?" най - после проговори непознатия.Гласа му беше приятен и разтревожен.
"Муртаг?" опита се да му отговори истинската Арвен, но дубликатът успя да вземе думата
"Не ти.." очевидно така наречения Муртаг беше узнал тайната й "Ти трябва да се махнеш...Арвен"
Дубликатът не смееше да проговори.Гласът на мъжа беше прозвучал доста заплашително.Този път истинската Арвен успя да отговори
"Заедно ли?" попита тя
"Не..твърде си слаба.Ще го направя аз"
"Но това може да те убие"
"Не се притеснявай.Ще се справя"
Той прекъсна връзката за момент, за да събере сили, после се включи незапно и отблъсна силно непознатата.После промърмори нещо.Дубликатът усети силна болка да минава по гърба й.Тя отхвърча напред, връзката с Арвен и Муртаг се прекъсна и двете жени се разделиха.Истинската Арвен задиша тежко и падна на колене, докато другото момиче беше в безсъзнание.Муртаг го нямаше и Арвен се тревожеше за това, но главата й бумтеше силно и не можеше да мисли много неща

_________________
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
tiger girl
Night Elf
avatar

Female
Брой мнения : 3163
Age : 23
Localisation : В тъмното...
Registration date : 16.03.2007

ПисанеЗаглавие: Re: Някъде навън...   Сря Юли 04, 2007 10:55 pm

Дейвид и Ийв се втрещиха.Двата елфа отидоха да помогнат на Арвен да се оправи.
-Арвен,Арвен,добре ли си?-притеснено попита Дейвид.

_________________




~*The kingdoms family*~
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя http://vmp.8.forumer.com
Мелиса Сойер
~Free_Spirit~
~Free_Spirit~
avatar

Female
Брой мнения : 3863
Age : 25
Localisation : In the ShadowS
Registration date : 16.03.2007

ПисанеЗаглавие: Re: Някъде навън...   Сря Юли 04, 2007 11:09 pm

- Вече със сигурност да - отвърна тя, макар и да й се виеше свят.Погледна към другото момиче, погледът й се изпълни с омраза и болката начаса изчезна - Добре съм..Не съм сигурна обаче за нея и Муртаг..Доста се престара..Ужасно боли

_________________
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
tiger girl
Night Elf
avatar

Female
Брой мнения : 3163
Age : 23
Localisation : В тъмното...
Registration date : 16.03.2007

ПисанеЗаглавие: Re: Някъде навън...   Сря Юли 04, 2007 11:11 pm

Дейвид махна с ръка,за да премахне част от болката.Той погледна момичето,което беше в безсъзнание на земята.Не можеше да я гледа така.Отиде при нея и я повдигна.
-В безсъзнание е.-отвърна той и и направи няколко магии.

_________________




~*The kingdoms family*~
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя http://vmp.8.forumer.com
katri_mei
De Legende!
avatar

Female
Брой мнения : 4031
Age : 28
Localisation : Навсякъде... из света на фантазията...
Registration date : 07.04.2007

ПисанеЗаглавие: Re: Някъде навън...   Сря Юли 04, 2007 11:17 pm

Ийв гледаше момичето и се чудеше:
- Не я познавам, явно е някоя от новите подчинени на Сянката. Какви ли още мистерии се крият тук?- елфката погледна нагоре към кулата и се замисли, съзнанието и се отнесе другаде, на друго място- тъмно, но сигурно. Беше домът и, но родителите и ги нямаше, бяха отишли на война и закъсняваха със завръщането си. Изведнъж претръпна, усети странно присъствие, нещо зло наближаваше.

_________________
Светлината мисли, че е по-бърза от всичко, но греши.
Без значение колко бързо пътува тя,
тъмнината е там първа и я чака.

~*~*~
.:Светове:.
~*~*~
The kingdoms family
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя http://ekaterinaes.blogspot.com/
tiger girl
Night Elf
avatar

Female
Брой мнения : 3163
Age : 23
Localisation : В тъмното...
Registration date : 16.03.2007

ПисанеЗаглавие: Re: Някъде навън...   Чет Юли 05, 2007 1:08 pm

Дейвид също ог усети.Той настори уши и се приготви да атакува ако беше нужно.

_________________




~*The kingdoms family*~
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя http://vmp.8.forumer.com
katri_mei
De Legende!
avatar

Female
Брой мнения : 4031
Age : 28
Localisation : Навсякъде... из света на фантазията...
Registration date : 07.04.2007

ПисанеЗаглавие: Re: Някъде навън...   Чет Юли 05, 2007 1:51 pm

Катри-Меи и Андори се връщаха сами. Той вървеше след нея и и говореше нещо, а тя дори не го поглеждаше. Изведнъж се спря и се огледа:
- Има ли нещо, Царице?- запита Андори.
А тя го погледна пренебрежително и продължи към портата на замъка. Андори поклати глава и я последва, двамата бяха прекалено напрегнати и ядосани за да усетят чуждото присъствие. Стигнаха до портата и русалката затвори очи, след миг се обгърна в сива светлина и се преобрази в злата жената с лилава дълга коса. Стражите и се поклониха и двамата с Андори влязоха в замъка.

_________________
Светлината мисли, че е по-бърза от всичко, но греши.
Без значение колко бързо пътува тя,
тъмнината е там първа и я чака.

~*~*~
.:Светове:.
~*~*~
The kingdoms family
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя http://ekaterinaes.blogspot.com/
Мелиса Сойер
~Free_Spirit~
~Free_Spirit~
avatar

Female
Брой мнения : 3863
Age : 25
Localisation : In the ShadowS
Registration date : 16.03.2007

ПисанеЗаглавие: Re: Някъде навън...   Чет Юли 05, 2007 2:37 pm

- Имахме късмет, че не ни видя.Това е Сянката.Няколко пъти съм я виждала..Не е приятна компания - обади се след малко Арвен като отиде да види дубликата си

_________________
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Sponsored content




ПисанеЗаглавие: Re: Някъде навън...   

Върнете се в началото Go down
 
Някъде навън...
Върнете се в началото 
Страница 1 от 2Иди на страница : 1, 2  Next

Permissions in this forum:Не Можете да отговаряте на темите
Царствата :: Старо и ново :: Архив-
Идете на: